Komisyonlar

KOMİSYONLAR
 
 EĞİTİM ÖĞRETİM KOMİSYONU
Görevi Komisyon Üyeleri Ünvan/Ad Soyad
Başkan Dr. Öğr. Üyesi Bilge SAYIN (Müdür Yard.)
Üye Doç.Dr. Hürriyet ÇİMEN
Üye Öğr. Gör. Salih ÇAKICI
 
 
EĞİTİM-ÖĞRETİM KOMİSYONU
 
EĞİTİM-ÖĞRETİM KOMİSYONU ÜYELERİ
 
     Yüksekokul Yönetim Kurulunda Yüksekokul Müdürü tarafından önerilen Müdür Yardımcısı (Başkan) ve mevcut bölümlerin her birinden seçilen öğretim elemanlarından oluşur.
 
      Eğitim-Öğretim Komisyonu’nun görevi genel olarak; ilgili Mevzuat çerçevesinde, Yüksekokul öğrencilerinin eğitim-öğretim konularındaki iş ve işlemlerinin mevcut kaynakların etkili ve verimli bir şekilde kullanılarak yapılmasıdır.
  • Yüksekokul öğrencilerinin eğitim-öğretim konularındaki iş ve işlemlerini yapmak.
  • Yüksekokuldaki bölümlerin eğitsel hedeflerini ve çıktılarını gerçekleştirmesi ve en iyi düzeye çıkarılması konusunda gereken faaliyetleri planlamak ve yapmak.
  • Ders içeriklerindeki eksiklikleri, tekrarları izlemek ve azaltılmaları konusunda önerilerde bulunmak.
  • Bölümlerde ölçme ve değerlendirme sisteminin nesnel ve homojen bir biçimde uygulanmasını sağlayacak mekanizmaların oluşturulması konusunda çalışmalar yapmak.
  • Değişim Programları (Erasmus+, Farabi, Mevlâna) ve Yabancı uyruklu Öğrenci Koordinatörlüğü yapmak
  • Çift Anadal ve Yandal Programı Koordinatörlüğünü yapmak.
  • Yüksekokul bölümlerinin AKTS/ECTS Koordinatörlüğünü yapmak.
  • Eğitim-öğretimin ve programların güncellenmesi ile akreditasyon sürecinin başlatılması konularında makro politikaları belirlemek.
  • Mazeret sınavlarına girecek öğrencilerin durumlarını görüşerek Müdürlüğe rapor etmek.
  • Yatay Geçiş yapacak öğrencilerin tespitini yapmak ve Yüksekokul Yönetim Kurulunda görüşülmek üzere karar almak.
  • Yatay/Dikey Geçiş ile gelen öğrencilerin intibak ve muafiyet işlemlerini yapmak.
  • Af kapsamında gelen öğrencilerin ders eşleştirmelerini, sınıf intibaklarını ve ders muafiyetlerini yapmak.
  • Eğitim-Öğretim Komisyonunda alınan kararları Yüksekokul Müdürlüğü Makamına bildirmek.
  • Eğitim-Öğretim Komisyonu, Yüksekokul Müdürüne karşı sorumludur.


STAJ KOMİSYONU
Görevi Komisyon Üyeleri Ünvan/Ad Soyad
Başkan: Dr. Öğr.Üyesi Duygu ALP BALTAKESMEZ (Müdür Yard.)
Üye: Öğr. Gör. Samet Mısır
Üye: Öğr. Gör. Salih Çakıcı
 
 
BÖLÜM STAJ KOMİSYONLARI
İlgili bölümün bölüm kurulu, iki yıllığına, bölüm öğretim elemanları arasından en az ikisi öğretim üyesi olmak üzere üç kişiden az olmayan komisyon kurar ve komisyondan birini başkan olarak atar.
Bölüm Staj Komisyonunun görevi genel olarak; ilgili Mevzuat çerçevesinde, Yüksekokuldaki öğrencilerin staj ile ilgili faaliyetlerinin düzenli bir şekilde yürütülmesini sağlamak ve Bölüm Akademik Kuruluna öğrenci stajları ile ilgili konularda görüş bildirmektir.
  • Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümlerindeki öğrencilerin, staj uygulama esaslarına uygun olarak stajlarını yapıp yapmadığını kontrol etmek.
  • Öğrencilerin staj yapacakları resmi ya da özel kuruluşlardaki staj yerlerinin niteliklerine, stajda dikkat edilecek hususlara, staj türüne göre staj defterlerinin düzenlenme biçimine, yapılan stajların uygunluğuna ve diğer ayrıntılara ilişkin kararlar almak, öğrencilere duyurulmasını ve uygulanmasını sağlamak.
  • Her yıl bahar dönemi içerisinde öğrencilere yönelik staj bilgilendirme toplantısı yapmak.
  • Yatay ve dikey geçişle kayıt yaptıran öğrencilerin, daha önceki öğrenim gördükleri bölümde/programda kabul edilmiş stajlarının geçerli sayılıp sayılmayacağına karar vermek ve ilgili bölüme sunmak.
  • Öğrencilerin staj yapabilecekleri yurt içi ve yurt dışı kuruluşların ya da öğrencinin staj yerini kendi bulması halinde bu yerlerin uygunluğuna karar vermek.
  • Kamu ve özel kuruluşlarca tahsis edilen kontenjanların sınırlı olması durumunda öğrencilerin yerleştirilmesi işlemini, öğrencinin tercihi, öğrencinin genel not ortalaması ve mezuniyet durumlarını dikkate alarak yapmak.
  • Gerekli gördüğü takdirde öğrenciyi staj yerinde denetlemek.
  • İlgili bölüm başkanlığı tarafından kendilerine teslim edilen staj defterlerini ve staj değerlendirme formlarını en geç bir ay içerisinde incelemek, gerek görürse değerlendirme süresi içerisinde yazılı/sözlü sınav yapmak. Değerlendirme sonucunda düzeltme istemek veya kısmen ya da tamamen stajı reddetmek.
  • Bölüm Staj Komisyonlarında alınan kararları ilgili Bölüm Başkanlığına bildirmek.
  • Bölüm Staj Komisyonu ilgili Bölüm Başkanlığına karşı sorumludur.


STRATEJİK PLAN HAZIRLAMA, İZLEME VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU
Görevi Komisyon Üyeleri Ünvan/Ad Soyad
Başkan Dr. Öğr. Duygu ALP BALTAKESMEZ (Müdür Yard.)
Üye Doç.Dr. Hürriyet ÇİMEN
Üye Öğr. Gör. Samet MISIR
 
 
STRATEJİK PLAN HAZIRLAMA, İZLEME VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU
 
STRATEJİK PLAN HAZIRLAMA, İZLEME VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU ÜYELERİ
 
    Yüksekokul Yönetim Kurulunda Dekan tarafından önerilen Müdür Yardımcısı (Başkan) ve bölümlerin her birinden seçilen öğretim elemanlarından oluşur.
 
     Stratejik Plan Hazırlama, İzleme ve Değerlendirme Komisyonu’nun görevi genel olarak; ilgili Mevzuat çerçevesinde, Üniversitenin Stratejik Planı ve hedefleri doğrultusunda ve Stratejik Plan İzleme ve Değerlendirme Komisyonunun görüş ve önerileri doğrultusunda, akademik ve idari hizmetlerin değerlendirilmesi çalışmalarını yürütmek, raporlamak; Yüksekokulun öz-değerlendirme ve stratejik plan çalışmalarını koordine etmek; Yüksekokulun Stratejik Plan taslağını hazırlamak, stratejik amaç ve hedeflerinin yıllık gerçekleşme durumunu izlemek, planda gereken değişiklikleri yapmaktır.
 
  • Yüksekokulun öz-değerlendirme ve stratejik plan çalışmalarını koordine etmek.
  • Yüksekokulun Stratejik Planını hazırlamak.
  • Yüksekokulun Stratejik Planının izleme ve değerlendirmesini yapmak.
  • Bölümlerin eğitim-öğretim programlarını geliştirmek ve idari birimlerin performansını artırmak için hedefler, faaliyetler ve performans göstergelerini belirlemek.
  • Paydaşlar ile etkin iletişim ve işbirliği altyapısı kurulması için çalışmalar yapmak.
  • Yılda üç kereden az olmamak üzere ve gerektiğinde toplantı yapmak, kararlar almak ve uygulanmasını takip etmek.
  • Stratejik Plan Hazırlama İzleme ve Değerlendirme Komisyonda alınan kararları Yüksekokul Müdürlüğü Makamına bildirmek.
  • Stratejik Plan Hazırlama İzleme ve Değerlendirme Komisyonu Yüksekokul Müdürü'ne karşı sorumludur.



 AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU
Görevi Komisyon Üyeleri Ünvan/Ad Soyad
Başkan Doç.Dr. Onur AKÇAKAYA
Üye Dr. Öğr. Üyesi Duygu ALP BALTAKESMEZ
Üye Doç.Dr. Hürriyet ÇİMEN
 
 
AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU
 
AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYELERİ
 
     Yüksekokul Müdürü başkanlığında ve mevcut bölümlerin bölüm başkanı öğretim elemanlarından oluşur.
 

Akademik Teşvik Başvuru ve Değerlendrime Süreci

a)  Öğretim elemanları, akademik teşvik başvurularını yayımlanan başvuru takvimi kapsamında kadrolarının bulunduğu yükseköğretim kurumunun ilgili birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonuna YÖKSİS’ten alınan çıktı ile birlikte akademik faaliyetlere ilişkin örnek, kanıt ve belgeleri ilan edilen usule uygun olarak sunar. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu, değerlendirmelerin tüm aşamalarında gerekli gördüğü hallerde başvuru sahiplerinden akademik faaliyetlerine ilişkin ek açıklama, bilgi ve belgeler talep edebilir. Başvuru sahipleri, söz konusu talepleri yerine getirmekle yükümlüdür. Öğretim elemanlarınca yapılan başvurular birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu tarafından incelenir.

b) Yükseköğretim kurumu değişikliği durumunda YÖKSİS çıktısında her bir faaliyetin hangi kurumda gerçekleştirildiği gösterilir ve farklı kurumlarda gerçekleşen akademik faaliyetlerin değerlendirilmesi öğretim elemanının kadrosunun bulunduğu yükseköğretim kurumunda yapılır.

c)  Başvuru sahipleri, alanları ile ilgili yapmış oldukları faaliyetlerine uygun birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonuna başvuru yapmakla yükümlüdür. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu öncelikle başvuru sahibinin faaliyetlerinin incelenmeye uygun olup olmadığına karar verir. Uygun görülmeyen başvurular gerekçeli olarak, değerlendirilmek üzere komisyona iletilir.

d)  Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu başvuruları inceleyerek hazırladığı karar tutanağını, başvurularla ilgili değerlendirme raporunu ve ekinde puan tablosunu imzalı olarak rektörlüğe bağlı bölümlerde bölüm başkanı, fakültelerde dekan, diğer birimlerde ise müdür tarafından onaylanmış olarak komisyona ilan edilen takvime uygun olarak gönderir. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu tarafından hazırlanan değerlendirme raporunda reddedilen veya puan değerinde değişiklik yapılan akademik faaliyetlerle ilgili olarak açıklamada bulunulması zorunludur.

e)  Komisyon, birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu tarafından gönderilen başvuruları ve değerlendirme kararlarını inceler. Gerekli gördüğü hallerde başvuru sahiplerinden ek belge ve bilgi talep edebilir ve/veya birimlerden gelen kararlar üzerinde değişiklik yapabilir. Komisyon, hazırladığı karar tutanağını, başvurularla ilgili değerlendirme raporunu ve ekinde puan tablosunu imza altına alır ve nihai kararlarını ilgili araştırmacılara yazılı olarak veya elektronik ortamda duyurur. Komisyon tarafından hazırlanan değerlendirme raporunda reddedilen veya puan değerinde değişiklik yapılan akademik faaliyetlerle ilgili olarak açıklamada bulunulması zorunludur.

f)  Komisyon kararlarına karşı duyuru tarihinden itibaren beş işgünü içinde yazılı olarak itiraz edilebilir. Komisyon itirazları, itiraz süresinin bittiği tarihten itibaren en geç beş işgünü içerisinde karara bağlar. Komisyonun vereceği kararlar kesindir.

g) Devlet yükseköğretim kurumlarından vakıf yükseköğretim kurumlarında görevlendirilen öğretim elemanlarının görevlendirme süresince vakıf yükseköğretim kurumlarında gerçekleştirdikleri faaliyetler akademik teşvik puanlarının hesaplanmasında dikkate alınmaz. Vakıf yükseköğretim kurumlarından veya başka bir kurumdan Devlet yükseköğretim kurumları kadrolarına geçen öğretim elemanlarının akademik teşvik puanlarının hesaplanmasında sadece Devlet yükseköğretim kurumlarında gerçekleştirdikleri faaliyetler esas alınır.

h)  Görevlendirme nedeniyle kurum dışında bulunan öğretim elemanları, kadrolarının bulunduğu kurumlarda uzmanlıklarına uygun birimlere başvuruda bulunur.

i)  Yabancı uyruklu öğretim elemanları akademik teşvik ödeneğinden yararlanamaz.

      

       Devlet yükseköğretim kurumları kadrolarında bulunan öğretim elemanlarına yapılacak olan akademik teşvik ödeneğinin uygulanmasına yönelik olarak, bilim alanlarının özellikleri ve öğretim elemanlarının unvanlarına göre akademik teşvik puanlarının hesaplanmasında esas alınacak faaliyetlerin ayrıntılı özellikleri ve bu faaliyetlerin puan karşılıkları, akademik teşvik toplam puanının %30’unu geçmemek üzere her bir akademik faaliyet türünün toplam puanın hesaplanmasındaki ağırlıkları, akademik teşvik puanının hesaplanmasına ilişkin usul ve esaslar ve bu hesaplamaları yapacak komisyonun oluşumu ile diğer hususları belirlemek üzere, 27 Haziran 2018 18 tarih ve 30461 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Akademik Teşvik ödeneği yönetmeliğinin 5. ve 6. Maddesi gereğince, Fakültemiz bölüm, anabilim dalı başkanlıkları bünyesinde en az üç üyeden oluşan birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu kurulur ve birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu üyeleri Fakültemiz Yönetim Kurulu tarafından, yüksek akademik teşvik puanına sahip olan öğretim elemanları arasından iki yıl süre ile seçilerek oluşturulur.
    a)  Bu Yönetmelikte kendisine verilen görevleri yerine getirmek üzere yükseköğretim kurumlarının her bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanlıkları bünyesinde en az üçer üyeden oluşan birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu kurulur. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu başkanlığı, ilgili bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanı tarafından yürütülür. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu üyeleri ise ilgili birimin Yönetim Kurulu tarafından, yüksek akademik teşvik puanına sahip olan öğretim elemanları arasından seçilerek oluşturulur. Bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanlıkları bünyesinde yeterli öğretim elemanı bulunmaması halinde, üyeler yakın alanlardaki öğretim elemanları ile tamamlanır. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu üyeleri iki yıl için seçilir. Süresi biten üye yeniden seçilebilir. Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması halinde kalan süreyi tamamlamak üzere aynı usulle yeni üye seçilir.

    b)  Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu, başkan dahil üye tamsayısının salt çoğunluğu ile toplanır ve toplantıya katılanların salt çoğunluğu ile karar alır. Oyların eşit olması halinde komisyon başkanının oyu yönünde karar alınmış sayılır. Üyeler çekimser oy kullanamaz.

   c)  Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu, faaliyetlerin bu Yönetmelik hükümlerine uygun olarak değerlendirilmesinden sorumludur ve faaliyetlerin belgelendirilmesinde ve faaliyet türleri içerisinde sınıflandırılmasında oluşan tereddütleri gidermeye yetkilidir.

   d)  Yeterli öğretim elemanı bulunması durumunda, birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu üyeleri aynı zamanda akademik teşvik düzenleme, denetleme ve itiraz komisyonu üyesi olarak görevlendirilmezler.



SOSYALMEDYA VE TANITIM KOMİSYONU
Görevi Komisyon Üyeleri Ünvan/Ad Soyad
Başkan Dr. Öğr. Üyesi Bilge SAYIN (Müdür Yard.)
Üye Doç.Dr. Hürriyet ÇİMEN
Üye Öğr. Gör. Salih ÇAKICI
 
 
SOSYAL MEDYA VE TANITIM KOMİSYONU
 
SOSYAL MEDYA VE TANITIM KOMİSYONU ÜYELERİ
 
     Yüksekokul Yönetim Kurulunda Yüksekokul Müdürü tarafından önerilen Müdür Yardımcısı (Başkan) ve mevcut bölümlerin her birinden seçilen öğretim elemanlarından oluşur.
 
     Tanıtım Komisyonu’nun görevi genel olarak; ilgili Mevzuat çerçevesinde, Yüksekokul'un “Halkla İlişkiler ve Tanıtım” faaliyetlerini etkili bir şekilde yürütmek; paydaşlarla etkili iletişim ve işbirliği konusunda stratejiler geliştirmektir.
 
  • Yüksekokulun “Halkla İlişkiler ve Tanıtım” faaliyetlerini etkili bir şekilde yürütmek.
  • Yüksekokulun  ulusal ve uluslararası alanda tanınırlığını artırmaya yönelik çalışmalar yapmak.
  • Paydaşlarla etkili iletişim ve işbirliği konusunda stratejiler geliştirmek.
  • Yüksekokul tanıtım günlerinin organizasyonlarını yapmak.
  • Tanıtım günleri için gerekli doküman, kitapçık, broşürlerin hazırlanması ve basımının yapılmasını sağlamak.
  • Yüksekokulun; bilimsel ve sosyal içerikli Seminer, Konferans ve Toplantı gibi organizasyonlarını yapmak ve bu organizasyonlarda koordinatör olmak.
  • Yüksekokulun tanıtımı ile ilgili projeler hazırlamak, geliştirmek, stratejileri belirlemek, takip etmek ve sonuçlandırmak.
  • Tanıtım Komisyonunda alınan kararları ilgili Bölüm Başkanlığına ve Yüksekokul Müdürlüğü Makamına bildirmek.
  • Tanıtım Komisyonu Yüksekokul Müdürü'ne karşı sorumludur.


PİYASA FİYAT ARAŞTIRMA VE SATIN ALMA KOMİSYONU
Komisyon Görevi Komisyon Üyeleri Ünvan/ Ad Soyad
Başkan Dr. Öğretim Üyesi Bilge Sayın Börekçi
Üye Yüksekokul Sekreteri Mahir SARI
Üye Bil.İşl. Murat USTAOĞLU
 
 
PİYASA FİYAT ARAŞTIRMA VE SATIN ALMA KOMİSYONU
 
PİYASA FİYAT ARAŞTIRMA VE SATIN ALMA KOMİSYONU ÜYELERİ
 
Yüksekokul Müdürü tarafından görevlendirilen Müdür Yardımcısı (Başkan), Yüksekokul Sekreteri ve 1 akademik / idari personelden oluşur.
 
Satın Alma Komisyonu’nun görevi genel olarak; ilgili Mevzuat çerçevesinde, Yüksekokul ihtiyaçları doğrultusunda oluşan malzemeleri tespit etmek ve satın almak üzere gerekli iş ve işlemleri yürütmektir.
 
  • Yüksekokul ihtiyaçları doğrultusunda oluşan malzemeleri tespit etmek ve satın almak üzere gerekli iş ve işlemleri yapmak.
  • Yüksekokulda ihtiyaç duyulan demirbaş, bakım onarım ve sarf gibi her türlü malzeme ve iş gücü ile ilgili ihtiyaçların karşılanması için gerekli işleri yapmak ve yürütmek.
  • Alınacak malzemelerle ilgili piyasa araştırması yapmak.
  • En iyi malzeme veya iş gücünü en uygun fiyata almak.
  • Satın alma işlemleri ile ilgili evrakları düzenlemek.
  • Satın alma ile ilgili bütçe planlamasına yardımcı olmak.
  • Yüksekokul Sekreteri tarafından ön görülen mal ve malzeme için KİK ilgili maddesi uyarınca lüzum müzekkeresi hazırlamak ve Müdürlük Makamının Onayına sunmak.
  • Müdürlük onayından geçen lüzum müzekkeresini takiben alınacak mal ve malzemeye ait Teknik Şartname hazırlamak.
  • KİK ilgili maddesi uyarınca Teknik Şartname ile birlikte alınacak malzemeye ait yaklaşık maliyetin bulunması için piyasadan en az 3 (üç ) firmadan teklif almak.
  • Alınan teklifler üzerine KİK ilgili maddesi uyarınca yaklaşık maliyet icmali oluşturmak.
  • Yaklaşık Maliyet bulunduktan sonra İhale Onay Belgesini oluşturmak ve Gerçekleştirme Görevlisi ve Harcama Yetkilisinin Onayına sunmak.
  • Firmalardan gelen teklif mektupları doğrultusunda piyasa fiyat araştırma tutanağı düzenlemek ve en uygun fiyatı veren firmayı gerektiğinde sözleşme imzalatmak üzere Müdürlüğe davet etmek.
  • Alımı yapılacak olan mal ve malzemenin hangi tarihte teslim edileceğine dair ve ne kadar bedelle firmada kaldığını sözleşmede belirtmek.
  • Firmanın belirttiği tarihte teslim ettiği mal ve malzemenin Faturasını Komisyondan geçtikten sonra Müdürlük Makamına teslim etmek.
  • Faturada belirtilen tutarlara ait Ödeme Emri Belgesi düzenlemek ve Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına iletmek.
  • Satın Alma Komisyonunda alınan kararları Müdürlük Makamına bildirmek.
  • Satın Alma Komisyonu Müdüre karşı sorumludur.


MUAYENE VE TESLİM ALMA KOMİSYONU
Komisyon Görevi Komisyon Üyeleri Ünvan/ Ad Soyad
Başkan Dr. Öğretim Üyesi Duygu Alp Baltakesmez
Üye Öğr. Gör Salih Çakıcı
Üye Öğr. Gör. Samet Mısır
 
 
MUAYENE VE TESLİM ALMA KOMİSYONU
 
MUAYENE VE TESLİM ALMA KOMİSYONU ÜYELERİ
 
Yüksekokul Müdürü tarafından görevlendirilen Müdür Yardımcısı (Başkan) ve 2 akademik/ idari personelden oluşur.
 
Muayene ve Kabul Komisyonu’nun görevi genel olarak; ilgili Mevzuat çerçevesinde, Yönetmelikte belirtilen komisyonlarca belirlenen ve onay gören ihale konusu gereksinim ve hizmet alımlarının geçici ve kesin kabullerini yapmak; idareye teslim edilen malın veya yapılan işin belirtilen şartlara uygun olup olmadığını incelemek ve Satın Alma Komisyonu tarafından satın alınan tüm malzemelerin standartlara ve ihtiyaçlara uygun olup
olmadığını belirlemektir.
 
  • Yönetmelikte belirtilen komisyonlarca belirlenen ve onay gören ihale konusu gereksinim ve hizmet alımlarının geçici ve kesin kabullerini yapmak.
  • Uygunluk içeren karar ve kabul tutanağını imzalamak.
  • Kabul edilmeyen mal veya hizmeti iade etmek veya düzelttirmek.
  • Muayene ve Kabul Komisyonunda alınan kararları Müdürlük Makamına bildirmek.
  • Muayene ve Kabul Komisyonu Müdüre karşı sorumludur.